حمل و نقل  و باربری از ارومیه به تبریز

حمل اثاثیه منزل از ارومیه به تبریز با انواع کامیون های مسقف با قابلیت پلمپ و کامیون های بغل بازشو جهت بارگیری از ارومیه به تبریزرا از ما بخواهید.شرکت آناج بار خدماتی نوین را در اسباب کشی و حمل اثیه منزل در باربری از ارومیه به تبریز ارائه میدهد 

خدمات باربری آناج بار تبریز از ارومیه به تبریز

  • ارائه خدمات بسته بندی
  • بارگیری 
  • بیمه
  • تخلیه
  • چیدمان
  • هزینه باربری از ارومیه به تبریز در این صفحه قابل رویت هست لطفا جهت  هماهنگی و مقایسه قیمت ما با باربری های تبریز از طریق گفتگوی آنلاین یا با شماره تلفن های قید شده تماس حاصل فرمایید.
هزینه باربری از ارومیه به تبریز35.000.000ریال
قیمت بسته بندی در جابجایی از ارومیه به تبریز30.000.000ریال
تاریخ تحویل باربری ارومیه به تبریزهمان روز بارگیری
تعداد کارگران در حمل اثاثیه ارومیه به تبریز3 نفر
بیمه باربری برای ارسال بار از ارومیه تا تبریز300.000ریال

حمل و نقل  و باربری از ارومیه به تبریز

نگران اسباب کشی و باربری  از تبریز به ارومیه هستید؟

باربری آناج بار تبریز علاوه بر سرویس دهی از تبریز به ارومیه ، باربری از ارومیه به تبریز را انجام می دهد. ضمنا هیچ هزینه اضافی بابت باربری از تبریز به ارومیه محاسبه نمیشود. حمل ونقل از ارومیه به تبریز با کامیون های 6 متری مسقف در مسیر ارومیه به تبریز ارسال میشود  و در صورتی که اثاثیه شما بیش از حد نباشد در یک کامیون جابجا میشود.

هزینه باربری از تبریز به ارومیه با کرایه باربری از ارومیه به تبریز یکسان می باشد، پس عزیزان ارومیه ای اگر دنبال باربری مطمعن هستید جهت حمل و نقل از ارومیه به تبریز بدون پرداخت ریالی اضافی در خدمت شما عزیزان هستیم.

همچنین باربری آناج بار در بین لیست باربری های ارومیه به عنوان اولین باربری می باشد که خدمات بسته بندی را انجام می دهد لذا جهت بسته بندی اثاث خود و همچنین  اطلاع از قیمت باربری از ارومیه به تبریز با همکاران ما در ارتباط باشید.

شرکت آناج باردر باربری و جابجایی های ارومیه به تبریز بخاطر برون شهری بودن ، با ارایه کادر و تیم بسته بندی تمامی وسایل شما مشتری گرامی رو نایلون و سلفون پیچی میکنند. حمل و باربری از ارومیه به تبریز توسط بزرگترین کامیونهای مخصوص اسباب کشی در بین باربری های ارومیه انجام میشود لذا نگرانی شما بی دلیل می باشد.!!!!

پس همین الان جهت اطلاع از قیمت ها و هزینه بسته بندی و هزینه باربری از ارومیه به تبریز تماس حاصل فرمایید.

باربری ارومیه (VIP)

شرکت حمل ونقل آناج بار تمامی خدمات اسباب کشی از تبریز به ارومیه را انجام میدهد، همچنین ساکنین شهر ارومیه میتوانندخدمات VIP  مارا رزرو و درخواست کنند..

خدمات VIP در باربری و حمل اثاثیه منزل و باربری  شامل بسته بندی کلیه و سایل خانه طوری که شما دست به سیاه وسفید نمیزنید انجام میشود، پرسنل ما در وقت رزرو شده و معین و به موقع در مکان مورد در خواست شما حضور پیدا میکنند و با تجهیزات و لوازم بسته بندی شامل کارتن بسته بندی 5 لایه و نایلون حباب دار و سلفون و چسب به مقدار کافی حضور پیدا می کنند و شما را در فرایند اسباب کشی از تبریز به ارومیه ، حمل اثاثیه ارومیه به تبریز یاری میکنند.

باربری از تبریز به ارومیه

اگر در جستوی باربری در ارومیه به منظور حمل اثاثیه و کالای خود به تبریز هستید  با یک تماس  آناج بار سرویس و کامیون دلخواه شما را به ارومیه ارسال میکند و شما میتوانید از خدمات این شرکت باربری در تبریز بهره مند شوید، قابل ذکر هست که باربری از تبریز به ارومیه و ارومیه به تبریز با نرخ یکسان ارسال میشود و در باربری از ارومیه به تبریز سرویس ها از لحاظ  کمی وکیفی تفاوتی ندارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *