باربری از تبریز به اصفهان

جهت حمل ونقل وباربری از تبریز به اصفهان و اسباب کشی دنبال باربری در تبریز هستید؟ باربری آناج بار با کامیونت های بزرگ و پتوار مخصوص اثاثیه منزل ومبلمان و همچنین انواع وانت نیسان از تبریز به اصفهان در خدمت عزیزان میباشد.

اگر دنبال باربری تبریز به اصفهان و یامخواهید قیمت باربری از تبریز به اصفهان و وهزینه های بسته بندی و هزینه اسباب کشی از تبریز به اصفهان را بدانید لطفا به قیمت ها و تعرفه ها در لیست باربری تبریز به اصفهان توجه کنید، در صورت نیاز جهت مشاوره درمورد باربری تبریز به اصفهان همین حالا به گفتگوی آنلاین با همکاران مراجعه کنید.

  1.  
کرایه ،هزینه باربری از تبریز به اصفهان70.000.000ریال
تعداد کارگران برای بارگیری4 نفر
هزینه بیمه باربری و اسباب کشی30.000ریال
هزینه کارگران برای بارگیری در مبدا باربری تبریز به اصفهان8000.000ریال
قیمت بسته بندی باربری تبریز به اصفهان40.000.000ریال

تعرفه و لیست قیمت باربری باربری و حمل اثاثیه تبریز به اصفهان

خودرو کرایه و تعرفه باربری تبریز اصفهان برحسب (ساعت)
خاور 65000000 9
ایسوزو 6متری 65000.000 9
کامیون 10تن 90000.000 9
کامیون 15 تن 110000.000 9
وانت نیسان 45000.000 9

 

با پیشرفت فناوری و تکنولوژی شرکت باربری آناج بار تبریز در صدر باربری های تبریز به عنوان اولین باربری شروع به دریافت اینترنتی خدمات باربری در سطح کشور کرده است لذا جهت ثبت سفارش باربری از تبریز به تمام شهرستان ها و استان ها به صورت آنلاین به قسمت ثبت سفارش مراجعه فرمایید.
  • باربری اثیه منزل ،اسباب کشی و ارسال انواع کالای شما از تمامی نقاط کلان شهر تبریز به اصفهان با بیمه باربری مختص جاده تبریز به اصفهان و همچنین ارسال کارگران ماهر از تبریز به اصفهان با بسته بندی حرفه ای را فقط و فقط از آناج بار در بین باربری های تبریز انتخاب کنید . چرا که شما شایسته بهترین ها هستین.

بسته بندی اثاثیه منزل (باربری تبریز به شهرستان)

جهت حمل ونقل وباربری از تبریز به اصفهان و اسباب کشی دنبال باربری در تبریز هستید؟ استرس شکسته شدن وسایل خانه را دارید؟؟

شرکت باربری آناج بار تبریزجهت باربری تبریز به سایر شهرستان ها با ارسال تیم بسته بندی تمامی وسایل را با نایلون های حباب دار بسته بندی میکند تا هیچگونه آسیبی به اثاث شما عزیزان نرسد. 

 

بیمه باربری تبریز به اصفهان

بیمه نامه‌های باربری آناج بار با قرارداد چندین ساله یکی از مطمعن ترین بیمه‌نامه های  باربری تبریز است که برای صاحبان کالا و اثاث منزل جهت تحت پوشش قرار دادن محموله هایی که از مبدأ به مقصد ارسال می شود صادر می شود.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *