باربری و حمل و نقل اثاثیه از تبریز به کرج

این شرکت باربری در تبریز خدمات اسباب کشی و حمل ونقل از تبریز به کرج را با کامیونهای مسقف و پتودار ارایه می دهد جهت اطلاع از هزینه حمل ونقل  و قیمت باربری از تبریز به کرج با ما در ارتباط باشید .

ضمنا باربری آناج بار یکی از باربری ها در تبریز کارگران ماهر جهت بارگیری اثاثیه منزل،مبلمان و... از تبریز به کرج ارسال میکند

هزینه باربری به صورت تقریبی در جدول زیر قید شده جهت اطلاع از قیمت اسباب کشی لطفا تماس بگیرید و با تیم آناج بار در تماس باشید،همچنین جهت مشاوره رایگان و اطلاع از شرایط و قیمت بسته بندی و هزینه اسباب کشی از طریق گفتگوی آنلاین  با تیم آناج در ارتباط باشید.

قیمت باربری و هزینه باربری تبریز کرج 4000000ریال
هزینه بسته بندی در تبریز 40.000000ریال
کرایه باربری تبریز به کرج وانت نیسان20.000.000ریال
کرایه باربری 6چرخ یا 10 تن از تبریز به کرج60.000.000ریال
تعداد کارگران در باربری از تبریز به کرج 3 نفر

حمل و نقل اثاثیه از تبریز به کرج

شرکت باربری آناج بار تبریز یکی از کامل ترین باربری های تبریز علاوه بر خدمات درون شهری  آماده سرویس دهی و حمل اثاثیه ، مبلمان و کالا از مبدا تبریز به کرج با کامیونهای بزرگ مخصوص اثاثیه منزل و پتودار میباشد.جهت حمل اثاثیه وباربری از تبریز به تهران این شرکت کارگران حرفه ای جهت بارگیری ازمبدا تبریز به کرج ارسال میکند . علاوه بر مبدا آناج بار در بین باربری های تبریز جهت تخلیه بار از مبدا تبریز به تهران برای مقصد و تخلیه بار پیش بینی های لازم را کرده و در صورت نیاز کارگر برای تخلیه بار در تهران ارسال میکند.

باربری آناج بار تبریز باتوجه به حساسیت و طولانی بودن مسیر تبریز به تهران خدمات بسته بندی را ارائه می دهد که ضامن کیفیت و سلامت اثاثیه منزل مشتریان در حمل اثاثیه منزل از تبریز به کرج میباشد.

همچنین باربری از تبریز به کرج با صدور بیمه نامه دولتی ،اثاثیه منزل و مبلمان و کالای شمارا با قرار داد معتبر بیمه میکند 

شرایط و زمان حرکت باربری در تبریز به مقصد کرج

با توجه به فاصله 579 کیلومتری از تبریز به کرج و مدت و محدودیت زمانی انجام فرایند باربری از تبریز شرکت آناج بار جهت ارائه سرویس همه شرایط را در نظر میگیرد و معمولا زمان ارسال کامیون جهت بارگیری از تبریز به کرج 9 صبح در نظر گرفته میشود که با محاسبه تایم بارگیری راننده و همچنین محموله در تایم معقولی به دست صاحب کالا برسه .

بسته بندی وسرویسvip در باربری و حمل ونقل از تبریز به کرج

سرویس های vip شرکت آناج بار  شامل حمل ونقل صفر تا صد باربری و اسبابکشی میباشد که صفر تا صد باربری و حمل ونقل انجام میشود

تیم بسته بندی در وقت معین و دو روز قبل از اسباب کشی در محل حضور پیدا میکنند و تمام وسایل و اثاثیه را با کارتن های مخصوص بسته بندی و همچنین  با نایلون های حباب دار بسته بندی میشود

بیمه نامه معتبر در باربری تبریز به شهرستان و اهمیت آن

یک اصل خیلی مهم در حمل ونقل از تبریز به سایر شهرستان ها یا از تبریز به کرج بیمه نامه می باشد و بدون بیمه نامه معتبر جابجایی و حمل بار از تبریز به کرج امری پر ریسک هست لذا باربری آناج بار با قرار داد رسمی با بیمه ایران تمامی ارزش محموله شما عزیزان را بیمه می کند تا هیچ گونه نگرانی در این رابطه وجود نداشته باشد.

هزینه های باربری و اسباب کشی تبریز کرج

تعرفه و قیمت باربری تهران تبریز برای انواع کامیون خاور تبریز به کرج،ایسوزو،10چرخ،6چرخ،وانت نیسان  در جدول زیر قابل مشاهده هست

خودرو باربری تبریز به کرج برحسب (ساعت)
خاور 3800000 9
ایسوزو 6متری 4000.000 9
کامیون 10تن 5000.000 9
کامیون 15 تن 20000.000 9
وانت نیسان 2300.000 9

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *