باربری درون شهری تبریز

باربری اثاثیه منزل در تبریز و حمل بار در تبریز به دوصورت انجام میشود.   1. با بسته بندی 2. بدون بسته بندی

جهت حمل اثاثیه منزل و حمل ونقل در تبریز بسته بندی با نایلون حباب دار و سلفون پیشنهاد میشود، بسته بندی اثاثیه منزل باعث تمیزی و سلامت کالا و اثاثیه منزل در باربری داخل تبریز میشود.

باربری برون شهری از تبریز به سایر نقاط ایران

جهت حمل بار از تبریز و حمل اثاثیه منزل از تبریز به تهران یا باربری تهران تبریز ویا باربری تبریز کرج، باربری بین شهری از تبریز به سایر نقاط خدمات حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی ارائه میشود.

هزینه باربری اثاثیه منزل در تبریز

هزینه باربری در تبریز  و قیمت اسباب کشی و حمل ونقل در تبریز  طبق تعرفه که در لیست باربری تبریز اعلام شده است ولی در کنار قیمت باربری در تبریز کیفیت در جابجایی بسیار حایزه اهمیت است.

باربری اثاثیه منزل تبریز

آیا برای باربری در تبریز و حمل ونقل درون شهری و برون شهری و حمل و نقل اثاثیه منزل و باربری با توجه به لیست باربری های تبریز تردید و شک دارید؟؟

آیا در جستجوی هزینه باربری در تبریز و باربری برون شهری، باربری تبریز تهران،باربری تبریزکرج،باربری تبریزاصفهان، باربری تبریز مشهد،باربری تبریزبه شیراز و سایر باربری های تبریز جهت حمل بار در تبریز و باربری یه سایر نقاط ایران هستید؟

شرکت آناج بار تبریز به عنوان بهترین باربری در تبریز و شمال غرب کشور ارائه دهنده خدمات حمل اثاثیه منزل در تبریز و حمل بار تبریز به تمامی نقاط کشور می باشد.

  • باربری اثاثیه منزل در تبریز اگر راحت یا سخت و..  باشد و یا اگر می خواهید کار حمل باردر تبریز را انجام دهید، باید در این زمینه نکاتی را رعایت کنید ، حمل اثاثیه منزل در تبریز در هر صورت باید انجام شود اما بعضی از افراد به دلیل نداشتن تجربه کافی برای حمل و نقل اثاث منزل مطمنا دچار سردر گمی در این زمینه می شوند و همین مورد دلسردی از کار اسباب کشی و حمل ونقل در تبریز باعث شده است که افراد فرایند حمل  بار در تبریز را سخت می دانند و در این جهت دچار مشکلاتی شده باشند، از این رو باربری آناج بار تبریز با راهنمای به صورت آنلاین شمار را درفرایند اسباب کشی یاری می کند.
  • باربری آناج بار برای ارئه خدمات بهتر و امن تر برای باربری در تبریز و همچنین باربری برون شهری امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین را فراهم نموده است. هموطنان عزیز در هرجای ایران میتوانند جهت باربری از تبریز به تهران ویا باربری از تهران به تبریز و همچنین باربری در تبریز برای حمل اثاثیه منزل در تبریز و سایر نقاط با مراجعه به وب سایت یا اپلیکیشن باربری آناج بار تبریز ثبت سفارش انجام دهند.

بیمه باربری در تبریز

شرکت باربری آناج بار تبریز جهت حمل ونقل و باربری از تبریز به تهران و همچنین سایر شهرستان هاو شهر ها از بیمه نامه معتبر پلیس راهی با قرار داد.

معتبر و سیستمی تمامی کالا ها از قبیل حمل اثاثیه منزل، حمل بارتجاری،مبلمان و صنعتی را با صدور بیمه نامه معتبر تا سقف 50 میلیارد تومان انجام می دهد. همچنین جهت حمل بار از تهران به تبریز ، اصفهان تبریز،مشهد تبریز،شهرجدید سهند به تبریز، حمل بار از کرج به تبریز، باربری زنجان تبریز،باربری از قزوین به تبریز شرکت آناج بار با همکاری با سایر شعاب بیمه ایران را به صورت سیستم دولتی صادر کرده و هیچ گونه استرسی در بیمه نامه وجود نخوتهد داشت.

ههمچنین شرکت باربری آناج بار جهت حمل ونقل درون شهری( ازتبریز به شهر جدید سهند، باربری از تبریز به باسمنج،باربری داخل تبریز) وبرون شهری از مبدا تبریز به سایر شهر های ایران از قبیل (باربری از تبریز به ارومیه،باربری تبریز خوی ، باربری تبریز اصفهان ،باربری تبریز شیراز،باربری تبریز قم،باربری تبریز به تهران، حمل اثاثیه منزل تبریز کرج،حمل اثاثیه منزل در تبریز بیمه نامه معتبر صادر میگند.

بسته بندی 

شرکت باربری اثاثیه منزل آناج بار تبریز صفر تا صد اسباب کشی را انجام می دهد که در لیست باربری های تبریز چنین خدماتی رانخواهید یافت.

هزینه باربری تبریز+هزینه بسته بندی +ارسال تیم بسته بندی شامل خدمات شرکت باربری آناج بار می باشد که علاوه بر صرف جویی در زمان ،سلامت کالای شما را تضمین می کند.

خدمات بسته بندی فقط در باربری در تبریز انجام میگیرد و همچنین لوازم بسته بندی شامل :کارتن ،نایلون حباب دار ، چسب مخصوص بسته بندی می باشد.

کامیون اسباب کشی

شرکت آناج بار از انواع کامیونت های مسقف ،خاور ، ایسوزو و هیوندا ، و کامیون جک استفاده میکند. هرچند متداول ترین کامیون ها در تبریز وحتی باربری تهران به تبریز خودرو های کلاسیک خاور می باشد .کامیون های خاور در دو مدل 608و همچنین 808 هستن که بر حسب کارای 608 ها نقش اساسی در حمل و نقل اثاثیه منزل را در باربری های تبریز و حتی سایر شهر ها و شهرستان ها را دارند.

طول کامیونتهای 608 و 808 خاور هر دو 5 ونیم متر میباشد و تنها تفاوت کامیونت 608 با 808 خاور در تناژ های بالا می باشد و از لحاظ حجم بارهیچ تفاوتی ندارند.

با همه دلایلی که کامیونتهای مذکور 90 درصد حمل ونقل اثاثیه منزل را انجام می دهند با این حال شرکت باربری آناج بار از کامیونت های مسقف پتو دار 6 متری استفاده میکند که این کامیونها همه مدل 1401 هستند و بدون هیچ معطلی و به امید عدم خرابی فنی در جاده های آذر بایجان شرقی و باربری از تبریز به تهران فعالیت دارند

این کامیونتها 6 متری هستند و بزرگترین سایز موجود کامیون برای حمل اثاثیه منزل در ایران هستند که بصورت سرویسی بار خوری و کاربری آن ایزوله و ضد عفونی میشود

شرکت آناج بار تبریز با بهره گیری از این کامیونتها معقوله اسباب کشی را بدون اضطراب و دغدغه کرده ، همچنین با استفاده از این نوع کامیونتها به محیط زیست کمک شایانی می نماید و آلودگی را به حداقل می رساند.

شرکت حمل و نقل آناج باردر طول چندین سال فعالیت در زمینه ارائه خدمات باربری ، بسته بندی، و اسباب کشی دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری کلان شهر تبریز است و آماده برای عقد قرار داد با سازمانهای دولتی و غیر دولتی میباشد.

مهم نیست کجای تبریزی!!!

با یک تماس و ثبت سفارش کامیونت های شرکت باربری آناج بار همراه با کارگران متخصص در خدمت شما عزیزان می باشد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *